Verkiezingsavond maandag 4 maart

Campagnelogo ChristenUnie - RGB
Door Webmaster op 25 februari 2019 om 08:45

Verkiezingsavond maandag 4 maart

Het bestuur van ChristenUnie Bodegraven-Reeuwijk nodigt u en jou van harte uit voor een bijeenkomst op 4 maart 2019 in Zalencentrum De Brug, Dunantlaan 1, te Reeuwijk. Deze bijeenkomst organiseren wij samen met de ChristenUnie Gouda.

Op deze bijeenkomst zal de Goudse Mirjam Bikker (lijsttrekker voor Eerste Kamer), Jacco Schonewille (lijsttrekker voor de Provinciale Staten ZH), en Djoeki van Woerden (Duo-lid Hoogreemraadschap Rijnland & Kandidaat Provinciale Staten ZH) meer vertellen over hun werk en ambities voor de komende jaren. Tevens zullen er kandidaten, van alle vijf de waterschappen die in Zuid Holland actief zijn, aanwezig zijn.

Vanaf 19.30 uur bent u van harte welkom om onder het genot van een kopje koffie of thee informeel met de kandidaten en andere aanwezigen te praten. De avond start om 20.00 uur met de toespraken van de kandidaten. Tevens is er alle ruimte om vragen te stellen en stellingen aan hen voor te leggen. Na afloop is onder het genot van een hapje en drankje de mogelijkheid om gezellig na te praten.

Deze avond staat ook open voor geïnteresseerden die (nog) geen lid zijn van de ChristenUnie, neemt u gerust iemand mee!

Om een indicatie te krijgen hoeveel mensen we kunnen verwachten, zou het prettig zijn als u zich aanmeld op: aanmelden@bodegraven.christenunie.nl, ook voor eventuele vragen kunt u contact opnemen via dit mailadres.

Wij hopen u/jou graag te ontmoeten op maandag 4 maart.  Van harte welkom.

Labels: ,