Beëdiging nieuwe commissieleden

Campagnelogo ChristenUnie - RGB
Door Webmaster op 27 november 2021 om 18:33

Beëdiging nieuwe commissieleden

Woensdag 24 november jl. is de fractie van de ChristenUnie in de gemeenteraad versterkt met 2 nieuwe commissieleden. Johan Langelaar en Tom Kalkman zijn tijdens de raadsvergadering beëdigd als commissieleden.

Johan Langelaar uit Reeuwijk-Tempel zal zich gaan bezighouden met alles wat in het sociale domein langs gaat komen. Hij zal dus de commissie Samenleving gaan bemensen. Johan is 63 jaar, gehuwd, heeft 5 kinderen en vijf kleinkinderen. Hij hecht aan samenwerking, het zoeken van verbinding en wil zich inzetten voor de kwaliteit van onze plaatselijke samenleving.

Tom Kalkman uit Bodegraven zal de ruimtelijke ordening en openbare ruimte als zijn terrein gaan beschouwen. Hij wordt straks lid van de commissie Ruimte. Tom is 64 jaar, is getrouwd en heeft 5 kinderen en 11 kleinkinderen. In het dagelijks leven werkt hij als leidinggevende bij een Werktuigbouwkundig Ingenieursbureau.

De fractie van de ChristenUnie is erg blij en dankbaar dat deze twee betrokken mensen zich voor de fractie, de samenleving en de gemeente willen gaan inzetten.