Blogs per auteur

1. Campagnelogo ChristenUnie - RGB
    Door Webmaster op 8 november 2018

Extra gemeenteraadsvergadering over ontstane onduidelijkheid rondom huisvesting arbeidsmigranten.

De gemeenteraad van vergadert op woensdag 14 november om 20:00 uur in het gemeentehuis over de ontstane onduidelijkheid rondom huisvesting arbeidsmigranten.

2. veiligheid
    Door Webmaster op 30 juni 2018

Wat gebeurt er met de vragen?

Soms worden we persoonlijk aangesproken, soms via een mail of brief maar wat gebeurt er met die vragen? Allereerst worden de vragen in de fractie besproken waarbij we kijken wat we kunnen doen voor de vragensteller. Niet alleen in verkiezingstijd willen wij er voor u zijn maar zeker ook in de periode dat we in de commissies en de raad daadwerkelijk uitvoering geven aan de plannen die er zijn.

Labels: ,

3. Matthijs
    Door Webmaster op 13 maart 2018

Matthijs bij Rebonieuws live

Vanavond, 13 maart om 20:30 is onze nummer 2, Matthijs Kortleven aanwezig bij Rebonieuws.nl De lijsttrekkers staan deze periode volop in de spotlights. Rebonieuws.nl wil het juist over een andere boeg gooien. Hoe leuk is het om iemand van de lijst uit te nodigen die op plek 2-10 staat.

Kijk op de site van Rebonieuws.nl

4. Els
    Door Webmaster op 13 maart 2018

Els bij Lijstduwers en Stemmentrekkers

Ons kandidaat raadslid Els Oliwkiewicz zal vanavond, 13 maart, tussen 21.00 uur en 22.00 uur met de lijsttrekkers Elly de Vries (D66) en Robert Smits (GroenLinks) in de radiostudio zijn om vragen te beantwoorden van volgers tijdens de live radio-uitzending Lijstduwers en Stemmentrekkers. De radio-uitzending wordt ook live gestreamd via Facebook en volgers kunnen dus zien wat er in de studio gebeurd en reageren.

5. Campagne De Brug 02
    Door Webmaster op 10 februari 2018

Verkiezingsbattle 2018 Reeuwijk Brug

Aftrappend met een elevator pitch begon het verkiezingsbattle in Reeuwijk-Brug op 8 februari jl. In gezelschap van 7 andere vertegenwoordigers van partijen stond ook Kees Oskam, onze lijsttrekker, namens de ChristenUnie zijn mannetje.

In 2 minuten moesten zij de speerpunten voor de komende 4 jaar neerzetten voor het aanwezige publiek, wat voor een groot gedeelte bestond uit achterban van de aanwezige politieke partijen.

Kees Oskam ging vooral in op de preventie bij gezingsproblemen maar ook de sport werd genoemd als een belangrijk onderwerp.

Na de pitch was het tijd voor de debatten. Kees Oskam ging in debat met Lisbeth Hartog van de PvdA over de stelling: "Reeuwijk verdient een gezamenlijk project voor jong en oud".