Berichten geschreven door Webmaster

1. verkiezingsavond 4 mrt2019.JPG
    Door Webmaster op 25 februari 2019

Verkiezingsavond maandag 4 maart

Het bestuur van ChristenUnie Bodegraven-Reeuwijk nodigt u en jou van harte uit voor een bijeenkomst op 4 maart 2019 in Zalencentrum De Brug, Dunantlaan 1, te Reeuwijk. Deze bijeenkomst organiseren wij samen met de ChristenUnie Gouda.

2. Campagnelogo ChristenUnie - RGB
    Door Webmaster op 8 november 2018

Extra gemeenteraadsvergadering over ontstane onduidelijkheid rondom huisvesting arbeidsmigranten.

De gemeenteraad van vergadert op woensdag 14 november om 20:00 uur in het gemeentehuis over de ontstane onduidelijkheid rondom huisvesting arbeidsmigranten.

3. veiligheid
    Door Webmaster op 30 juni 2018

Wat gebeurt er met de vragen?

Soms worden we persoonlijk aangesproken, soms via een mail of brief maar wat gebeurt er met die vragen? Allereerst worden de vragen in de fractie besproken waarbij we kijken wat we kunnen doen voor de vragensteller. Niet alleen in verkiezingstijd willen wij er voor u zijn maar zeker ook in de periode dat we in de commissies en de raad daadwerkelijk uitvoering geven aan de plannen die er zijn.

Labels: ,

4. Matthijs
    Door Webmaster op 13 maart 2018

Matthijs bij Rebonieuws live

Vanavond, 13 maart om 20:30 is onze nummer 2, Matthijs Kortleven aanwezig bij Rebonieuws.nl De lijsttrekkers staan deze periode volop in de spotlights. Rebonieuws.nl wil het juist over een andere boeg gooien. Hoe leuk is het om iemand van de lijst uit te nodigen die op plek 2-10 staat.

Kijk op de site van Rebonieuws.nl

5. Els
    Door Webmaster op 13 maart 2018

Els bij Lijstduwers en Stemmentrekkers

Ons kandidaat raadslid Els Oliwkiewicz zal vanavond, 13 maart, tussen 21.00 uur en 22.00 uur met de lijsttrekkers Elly de Vries (D66) en Robert Smits (GroenLinks) in de radiostudio zijn om vragen te beantwoorden van volgers tijdens de live radio-uitzending Lijstduwers en Stemmentrekkers. De radio-uitzending wordt ook live gestreamd via Facebook en volgers kunnen dus zien wat er in de studio gebeurd en reageren.