Blogs per auteur

1. Matthijs
    Door Webmaster op 13 maart 2018

Matthijs bij Rebonieuws live

Vanavond, 13 maart om 20:30 is onze nummer 2, Matthijs Kortleven aanwezig bij Rebonieuws.nl De lijsttrekkers staan deze periode volop in de spotlights. Rebonieuws.nl wil het juist over een andere boeg gooien. Hoe leuk is het om iemand van de lijst uit te nodigen die op plek 2-10 staat.

Kijk op de site van Rebonieuws.nl

2. Els
    Door Webmaster op 13 maart 2018

Els bij Lijstduwers en Stemmentrekkers

Ons kandidaat raadslid Els Oliwkiewicz zal vanavond, 13 maart, tussen 21.00 uur en 22.00 uur met de lijsttrekkers Elly de Vries (D66) en Robert Smits (GroenLinks) in de radiostudio zijn om vragen te beantwoorden van volgers tijdens de live radio-uitzending Lijstduwers en Stemmentrekkers. De radio-uitzending wordt ook live gestreamd via Facebook en volgers kunnen dus zien wat er in de studio gebeurd en reageren.

3. Campagne De Brug 02
    Door Webmaster op 10 februari 2018

Verkiezingsbattle 2018 Reeuwijk Brug

Aftrappend met een elevator pitch begon het verkiezingsbattle in Reeuwijk-Brug op 8 februari jl. In gezelschap van 7 andere vertegenwoordigers van partijen stond ook Kees Oskam, onze lijsttrekker, namens de ChristenUnie zijn mannetje.

In 2 minuten moesten zij de speerpunten voor de komende 4 jaar neerzetten voor het aanwezige publiek, wat voor een groot gedeelte bestond uit achterban van de aanwezige politieke partijen.

Kees Oskam ging vooral in op de preventie bij gezingsproblemen maar ook de sport werd genoemd als een belangrijk onderwerp.

Na de pitch was het tijd voor de debatten. Kees Oskam ging in debat met Lisbeth Hartog van de PvdA over de stelling: "Reeuwijk verdient een gezamenlijk project voor jong en oud".

4. Kees
    Door Webmaster op 3 februari 2018

Interview Kees Oskam bij "Lijstduwers en Stemmentrekkers"

Bij RTV Bodegraven is het via facebook mogelijk om mee te kijken en te luisteren naar de diverse lijstduwers en stemmentrekkers van de partijen die mee gaan doen met de verkiezingen voor de gemeenteraad in Bodegraven-Reeuwijk.

Ook onze lijsttrekker Kees Oskam is hier geweest. Voor de mensen die de uitzending niet gezien hebben wij hierbij de link. Wanneer u vragen heeft aan Kees Oskam dan kunt u die stellen via het mailadres van het campagneteam.

5. Verkiezingsprogramma
    Door Webmaster op 30 januari 2018

Samen leven, een programma voor 2018-2022

Verkiezingen gaan over mensen. Ze gaan over u en ons. Over onze ouders, onze kinderen, onze buren, de leerkracht op de school, onze werkgever en onze werknemers. Ze gaan over ons en onze manier van samenleven in een gemeenschap waarin iedereen meetelt, omdat iedereen gehoord moet worden.

Wij, de fractie van de ChristenUnie in Bodegraven-Reeuwijk, geloven dat mensen geschapen zijn door God en dat Hij ons aan elkaar gegeven heeft om samen te leven. Om een samenleving te vormen. Om samen zinvol te leven, in vrijheid en veiligheid. De ChristenUnie staat daarom voor vrijheid om te geloven en om zelf verantwoordelijkheid te nemen daar waar je leeft.

Wij staan voor een gemeente waar een bescheiden overheid ruimte biedt aan inwoners die maatschappelijk initiatief tonen. We staan voor een wereld waarin we omzien naar elkaar. Een wereld die leefbaar blijft, ook voor onze kinderen.

Labels: