Berichten geschreven door Webmaster

1. Zonnepanelen op dak.jpg
    Door Webmaster op 28 juni 2021

Regionale energiestrategie

Tijdens de raadsvergadering van 23 juni 2021 werd de regionale energiestrategie besproken. Lees snel verder voor de bijlage van de ChristenUnie-fractie tijdens deze vergadering.

2. Campagnelogo ChristenUnie - RGB
    Door Webmaster op 29 april 2020

Unaniem aangenomen: CU initiatiefvoorstel wijkgericht werken

In de raadsvergadering van 22 april jl. heeft de fractie een initiatiefvoorstel ingediend om door middel van een pilot wijkgericht werken in het jeugdbeleid te komen tot 1 gezin, 1 plan, 1 regisseur. Het initiatiefvoorstel is door de gemeenteraad unaniem aangenomen. In 4 maanden tijd is de tandem Sociaal Domein tot dit initiatiefvoorstel gekomen. Lees verder voor onze volledige bijdrage bij de presentatie van het initiatiefvoorstel aan de gemeenteraad op 22 april jl.

3. verkiezingsavond 4 mrt2019.JPG
    Door Webmaster op 25 februari 2019

Verkiezingsavond maandag 4 maart

Het bestuur van ChristenUnie Bodegraven-Reeuwijk nodigt u en jou van harte uit voor een bijeenkomst op 4 maart 2019 in Zalencentrum De Brug, Dunantlaan 1, te Reeuwijk. Deze bijeenkomst organiseren wij samen met de ChristenUnie Gouda.

4. Campagnelogo ChristenUnie - RGB
    Door Webmaster op 8 november 2018

Extra gemeenteraadsvergadering over ontstane onduidelijkheid rondom huisvesting arbeidsmigranten.

De gemeenteraad van vergadert op woensdag 14 november om 20:00 uur in het gemeentehuis over de ontstane onduidelijkheid rondom huisvesting arbeidsmigranten.

5. veiligheid
    Door Webmaster op 30 juni 2018

Wat gebeurt er met de vragen?

Soms worden we persoonlijk aangesproken, soms via een mail of brief maar wat gebeurt er met die vragen? Allereerst worden de vragen in de fractie besproken waarbij we kijken wat we kunnen doen voor de vragensteller. Niet alleen in verkiezingstijd willen wij er voor u zijn maar zeker ook in de periode dat we in de commissies en de raad daadwerkelijk uitvoering geven aan de plannen die er zijn.

Labels: ,