Bedankt voor uw stem!

Campagnelogo ChristenUnie - RGB
Door Webmaster op 19 maart 2022 om 20:46

Bedankt voor uw stem!

Vol dankbaarheid kijken wij terug op de afgelopen gemeenteraadsverkiezingen. Wij mochten onze 2 zetels behouden zodat de ChristenUnie Bodegraven-Reeuwijk op volle sterkte kan doorgaan. In totaal verzamelde onze fractie 1.427 van de 15.829 geldig uitgebrachte stemmen.

In de laatst gehouden bestuursvergadering samen met de nieuwe fractie lazen we Hebreeën 12 de verzen 1, 2 en 14:

1 Welnu dan, laten ook wij, nu wij door zo'n menigte van getuigen omringd worden, afleggen alle last en de zonde, die ons zo gemakkelijk verstrikt. En laten wij met volharding de wedloop lopen die voor ons ligt,
2. terwijl wij het oog gericht houden op Jezus, de Leidsman en Voleinder van het geloof. Hij heeft om de vreugde die Hem in het vooruitzicht was gesteld, het kruis verdragen en de schande veracht en zit nu aan de rechterhand van de troon van God.
14. Jaag de vrede na met allen, en de heiliging, zonder welke niemand de Heere zal zien.

Zo hebben we de afgelopen periode ook steeds mogen ervaren. Omringd door gebeden mochten we een lijst samenstellen, ontvingen we mensen die zich vol overgave wilden inzetten voor de ChristenUnie. Zowel in de gemeenteraad als tijdens de campagne activiteiten. Steeds hielden we ons oog op Jezus. Van God verwachtten we het. Hij gaf zegen en we kunnen vol dankbaarheid terugkijken.