Blogs per auteur

1. IMG_4606
    Ralph
    Door Ralph Segers op 17 maart 2018

Gert-Jan Segers en Kees Oskam overhandigen manifest ‘Waardig Ouder Worden’ aan wethouder Leijendekkers

Afgelopen donderdagavond bezocht Gert-Jan Segers, fractievoorzitter van de ChristenUnie in de Tweede Kamer, de gemeente Bodegraven-Reeuwijk.
    Samen met de ChristenUnie-fractie had Gert-Jan een ontmoeting met een aantal sociale partners, waar de afgelopen jaren mee is samengewerkt. Ook Manon Vanderkaa, directeur van de landelijke KBO-PCOB, was daarbij aanwezig.
    Gert-Jan en Manon zijn de initiatiefnemers van het manifest ‘Waardig Ouder Worden’, wat door de lokale ChristenUnie-fractie is aangevuld voor Bodegraven-Reeuwijk.

Manifest "Waardig Ouder Worden" Bodegraven-Reeuwijk

2. Gertjan-segers-624
    Ralph
    Door Ralph Segers op 13 maart 2018

Partijleider Gert-Jan Segers van de ChristenUnie ontmoet vertegenwoordigers Sociaal Domein.

A.s. donderdag 15 maart komt Gert-Jan Segers naar de gemeente Bodegraven-Reeuwijk. Samen met de lokale ChristenUnie fractie heeft hij een ontmoeting met diverse mensen die werkzaam zijn het in het sociale domein en praten ze elkaar bij over alle ontwikkelingen in de zorg. De initiatiefnemers van het nieuwe platform VAROS zullen aanwezig zijn, maar ook vertegenwoordigers van VOTA, WMO, Sociaal Team, Buro Bousa, kerken en diverse andere personen en instanties. Door de decentralisatie van overheid naar gemeenten is er de afgelopen jaren veel veranderd. De ChristenUnie wil deze mensen bedanken voor alles wat ze betekenen voor de inwoners van onze gemeente en graag ook de komende jaren constructief met hen blijven samenwerken.

3. Matthijs
    Campagnelogo ChristenUnie - RGB
    Door Webmaster op 13 maart 2018

Matthijs bij Rebonieuws live

Vanavond, 13 maart om 20:30 is onze nummer 2, Matthijs Kortleven aanwezig bij Rebonieuws.nl De lijsttrekkers staan deze periode volop in de spotlights. Rebonieuws.nl wil het juist over een andere boeg gooien. Hoe leuk is het om iemand van de lijst uit te nodigen die op plek 2-10 staat.

Kijk op de site van Rebonieuws.nl

4. Els
    Campagnelogo ChristenUnie - RGB
    Door Webmaster op 13 maart 2018

Els bij Lijstduwers en Stemmentrekkers

Ons kandidaat raadslid Els Oliwkiewicz zal vanavond, 13 maart, tussen 21.00 uur en 22.00 uur met de lijsttrekkers Elly de Vries (D66) en Robert Smits (GroenLinks) in de radiostudio zijn om vragen te beantwoorden van volgers tijdens de live radio-uitzending Lijstduwers en Stemmentrekkers. De radio-uitzending wordt ook live gestreamd via Facebook en volgers kunnen dus zien wat er in de studio gebeurd en reageren.

5. Organisatie ln
    Els
    Door Els Oliwkiewicz-Borsboom op 12 maart 2018

CU ladies night

De CU ladiesnight in Bodegraven-Reeuwijk is een groot succes geworden! In een bomvolle zaal genoten de ladies van een goed gevuld en mooi inhoudelijk programma rondom het thema “VrijMOEDig voor de Koning”. Koningin Ester uit het gelijknamige Bijbelboek stond daarbij centraal. Zij werd door de koning geselecteerd vanwege haar uiterlijke schoonheid en als (Joodse) koningin kreeg het Joodse volk door haar moed en slimheid toestemming om hen te verdedigen en zo kon Ester, met gevaar voor eigen leven, op haar positie haar volk uiteindelijk redden.

Els maakte, als kandidaat voor de ChristenUnie in Bodegraven-Reeuwijk, de vertaalslag naar de lokale politiek. Hoe kun je als vrouw in de politiek je christelijke identiteit laten spreken.