Inschrijving Ladiesnight gestart

1 Els Oliwkiewicz-Borsboom.jpg
Door Els Oliwkiewicz-Borsboom op 27 februari 2018 om 16:00

Inschrijving Ladiesnight gestart

De ChristenUnie Bodegraven-Reeuwijk houdt vrijdagavond 9 maart een Ladiesnight. Alle vrouwen van 18+ uit de gemeente zijn van harte welkom om te genieten van een avondvullend programma met onder meer een masterclass stijladvies van Yvonne Stoevelaar, theater door Ilse Beverdam, een Bijbelse ontmoeting met koningin Ester, hapjes en drankjes, samen zingen en ontmoeting.

Opgeven kan bij eoliwkiewicz@bodegraven-reeuwijk.nl.

,,Het wordt een heel leuke en gezellige avond met inhoud”, zegt Els Oliwkiewicz-Borsboom. Zij staat voor de ChristenUnie als een van de weinige vrouwen hoog – als derde – op de kieslijst in Bodegraven-Reeuwijk. ,,Centraal staat het Bijbelse verhaal over koningin Ester als voorbeeld van hoe je iets kunt betekenen op de plek waar je geplaatst bent. Juist ook met de talenten die je gekregen hebt. In mijn geval is dat onder meer in de politiek, daar zal ik die avond kort iets over vertellen.”
Het idee van een CU-Ladiesnight kwam van het landelijk partijbureau, vertelt Oliwkiewicz-Borsboom: ,,Het is een originele, ludieke manier om kiezers te bereiken die niet zitten te wachten op een ouderwets debat.”
De avond wordt gehouden in De Deel in Nieuwerbrug, Weijland 20. De inloop start om 19.30 uur, om 20.00 uur begint het programma. De toegang is gratis, wel staat er een fooienpot. Aanmelden voor 1 van de 100 plaatsen is noodzakelijk en kan via eoliwkiewicz@bodegraven-reeuwijk.nl. Vol is vol.

Labels: ,