Landelijk en dorps wonen in Nieuwerbrug

Nieuwerbrug tekenenzaterdag 11 februari 2017 12:10

Wij feliciteren de bewoners van Nieuwerbrug met de ontwikkeling van Wijde Wiericke fase 1, deelplan zuid.
Dit was een groot punt wat we tijdens het dorpsbezoek aan Nieuwerbrug te horen kregen. Met deze ontwikkeling wordt er gas gegeven, ook tot blijdschap van wethouder Kees Oskam "Heel Nieuwerbrug is hiermee gebaat".

Een grote wens van Nieuwerbrug gaat in vervulling met het tekenen van de overeenkomst voor de realisatie van de nieuwe woonwijk. Vanuit de gemeente heeft onze Wethouder Kees Oskam hier zijn uiterste best voor gedaan.
Op woensdag 8 februari is met het zetten van de handtekeningen van wethouder Oskam en het aannemingsbedrijf Van Wengerden & Visser uit Zevenhoven een grote wens in vervulling gegaan die geuit zijn tijdens het bezoek aan Nieuwerbrug.
Het gaat hierbij om de realisatie van 18 koopwoningen waarvan de verkoop dit voorjaar al start. Na de zomervakantie wordt de start van de bouw verwacht. Wethouder Kees Oskam geeft aan: “Ik ben blij dat na enige radiostilte de volgende fase van De Wijde Wiericke wordt gerealiseerd. Met het plan is heel Nieuwerbrug gebaat qua woningvoorraad en draagvlak”.

Ook Van Wengerden & Visser is erg tevreden: “Het type woningen dat wij aanbieden is eerder succesvol gebleken. De woningontwerpen bieden de toekomstige bewoners vele keuzemogelijkheden om de woningen naar wens samen te stellen. We verwachten dat ook in Nieuwerbrug hier veel belangstelling voor zal zijn.“
Met dit project willen wij de kern Nieuwerbrug van harte feliciteren.